آرامش کشور مرهون ایثارگری شهدا است

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
9:24
چهار شنبه 31 شهريور 1395

امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی

امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی در  مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز، چهارشنبه سی و یکم شهریور در  محل بلوار ماهان شهرستان کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز به سبب ایثارگری شهدا در آرامش کامل به سر می بریم و اقتدار کشور حفظ شده است.

امیر سرتیپ دوم نعمتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران در ارامش خوبی به سر می برد، افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام دهه ولایت نقطه قوتی و موهبتی عظیم برای کشور محسوب می شود.

در ادامه این مراسم؛ سیدحمید طهائی استاندار البرز اظهار کرد: در سی و یکم شهریور مردم انقلاب ایران بعد از جشن پیروزی خود را در حالی برای بازسازی کشور آماده می کردند که متحمل جنگ عراق علیه ایران شدند.

وی با بیان اینکه مردم کشور جمهوری اسلامی ایران بنای جنگ با هیچ کشوری را نداشتند، افزود: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران مردم را دچار شوک کرد.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه شعار اصلی انقلاب اسلامی عدم وابستگی به استکبار جهانی بود به همین جهت انقلاب زنگ خطری برای دشمنان محسوب می شد، خاطرنشان کرد: در ابتدای بازه زمانی وقوع جنگ نیروهای سپاه و ارتش نیازمند ساماندهی بودند، جنگ در چنین شرایطی بر ما حاکم شد.

طهائی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با درایت کامل ارتش و نیروهای مردمی را ساماندهی کرده و در مقابل تمام کشورهای استکباری که به کشور ما حمله کردند، ایستادند.

وی با بیان اینکه همواره باید برای دفاع آماده باشیم، آمادگی ما برای جنگ نیست این مهم تنها برای دفاع از کشور مد نظر قرار دارد، گفت: در حمله شیمیایی هیچ کشوری از ما دفاع نکرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی آماده دفاع هستند، بیان کرد: مردم هرگز پشت نظام و انقلاب خود را خالی نکردند.

طهائی با بیان اینکه پذیرش قطعنامه به دنیا ثابت کرد این جنگ بر کشور جمهوری اسلامی تحمیل شد، گفت: تنها تعیین کننده جنگ در میدان تنها سلاح نیست؛ رزمندگان با قدرت الهی بر دشمن فائق آیند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: فرماندهان ارتش و سپاه در زمان هشت سال دفاع مقدس مجدانه و با اقتدار در میدان جنگ حضور داشتند؛ شهادت طلبی رزمندگان سبب شد ایران به عزت و اقتدار دست پیدا کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 93
بازدید : 93

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر